poniedziałek, 21 stycznia 2013

Jak pobrac Transformice?


Jak pobrać Transformice ?

W dzisiejszej notce pokażę wam jak pobrać transformice  .
Od dawna grałam na chrome ,ale pojawiły sie pewne problemy przez które gra mi strasznie lagowała więc.. przeniosłam się na operę. Jednak po jakims czasie i ta przeglądarka mi nie odpowiadała więc postanowiłam pobrac tfm :D
A więc tak wchodzimy na stronę transformice i wybieramy to co zaznaczyłam czerwonym kółkiem :



Następnie wyskoczy nam okienko i wciskamy "Zapisz plik" Potem juz nam sie pobiera .

Miłej gry : 3
Pozdrawiam.
Mona. < 3

1 komentarz:

  1. Zobaczyłam ten blog, i jest bardzo fajny! i taki ciemny, jak ja lubię!
    Tylko mam jeden problem, piszesz na notkach takimi literami, że prawie wgl nie mogę się odczytać...

    Powodzenia w następnyh notkach, ;-) ~Kotka Kotków~

    OdpowiedzUsuń