sobota, 11 sierpnia 2012

Dla robiących własne plemie!

No to jest instrukcja jak zrobic fajne plemie!
Najpierw pokażę jak zmienic rangę:


Widzicie tę kropkę koło rangi ,,Szaman plemienny" ? Tam się klika i jest takie coś:


I trzeba kliknąc na rangę którą chcemy dac graczowi ;d
Dobra Teraz Jak zmienic wiadomośc powitalną <--- Najprostrza rzecz w plemieniu!
Poprostu klikamy w ,,Zmień Wiadomośc powitalną" i Tam piszemy co chcemy, coś o sobie, o plemieniu itp.
Okem <3
,,Zmień uprawnienia członków" ---> Co to znaczy..?
To znaczy, że trzeba zaznaczyc co mogą robic rangi.
,,Pomagier" - początkująca ranga która nie może robic nic i nie da sie zaznaczyc nic ;d
,,Duchowy wódz"  ranga po stworzeniu plemienia, może robic wszystko, nikt nie może tego odznaczyc, nikt nie może takiej osoby wyrzucic z plemienia ani zmienic jej rangi. Taka osoba może odejśc tylko sama. Okem teraz pokażę co wyskakuje jak się w to kliknie:


I oczywiście są tam jeszcze te inne rangi dalej.. Na początek jak w to klikniecie to nic nie jest zaznaczone oprócz wodza. Musicie to zaznaczyc i jak skończycie, kliknąc ,,Wyślij" Wtedy tam się zapisze.
Ok, teraz Chatka plemienna.
Jak ją zmienic? Wcześniej pokazywałam wam te chatkę, Teraz pokażę kod tej mapki i co trzeba zrobic żeby go zmienic. Klikamy ,,Podaj kod twojej Chatki plemiennej" i Tam wyskakuje:


Żeby zmienic na inną chatkę musimy wpisac kod naszej mapki lub ściągniętej od innego plemienia, A następnie ,,Wyślij" I jest chatka.
Wyjaśniłam już wszystko jak byc wodzem i jak prowadzic plemie.
Paa <33

4 komentarze:

  1. hmm no mi to nie pomogło ALE SPOKO

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm no mi to nie pomogło ALE SPOKO

    OdpowiedzUsuń
  3. a napiszesz jaka mogła by być kolejność rang z FNaF' a?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja napisałam poradnik o plemieniu :D może trochę długi.. http://zapytaj.onet.pl/Category/029,002/2,30334424,Jak_zalozyc_dobre_plemie_w_Transformice.html

    OdpowiedzUsuń