poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Heja ;d

Tu Mona..
Pisze bo chce żebyście nie przeklinali na chacie bo jak to zobaczy moja mama to mi zabierze laptopa ;d
Nie będę wtedy mogła grac ;s
No a wiecie, ja się budzę rano, włączam laptopa odrazu ;D
Wyłączam dopiero wieczorem lub popołudniu, ale potem itak włączam xd
No więc gdyby mama zabrała mi laptopa to bym chyba tego nie zniosła ;s
Pokażę wam screeny..


To na przykład..
Jest tego jeszcze więcej ;s

Jak ja nienawidzę takich co zabierają firsty..
Lub co uważają, że są lepsi bo mają więcej firstów lub serków..
Podam 3 przykłady durniów:
- Jnsert
- Servicer
- Rafciuxd
To są debile. Nawet nie powiem jakie.. Szkoda tylko że nie zrobiłam screenów jak przeklinali na chacie ;s
No i Znowu ktoś przeklina:





Okej za dużo już tych screenów a za mało pisania <33
To kończę..
Paaaaaaaaaaaa<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz