sobota, 11 sierpnia 2012

Hej tu Mona ;D

Hejka, Samanta źle się poczuła i dokończę za nią posta.
No więc tak: Opowiem jeszcze o różnych rzeczach na tfm ale zacznę od jednej:
W plemieniu <tak jak już Samanta mówiła, założyłam własne plemie> Albo.. Nie bardzo chce mi się pisac więc zrobię screena wiadomości powitalnej bo tam jest opisane wszystko.:


<Kliknijcie to zobaczycie większe, chyba że widzicie wszzystko xd >
Tą dziewczynę co zaczęła przeklinac bo jej nie chciałam dac wyższej rangi, wywaliłam ;d
A był jeszcze jeden przypadek xd
Dałam jednej dziewczynie rangę ,,łowczyni" i ona mogła zmienic wiadomośc powitalną i wiecie co napisała?
,,Witam w plemieniu stworca Xszynka" <--- Potem jeszcze ,,Huj wam w plecy" czy jakoś tak ;d
Ją też wywaliłam, bo by pisała jeszcze inne żeczy ;d i Ona jeszcze mogła zmienic mapkę i zmieniła na kod: @0 a wiecie jak wygląda ta mapka? Zaraz zrobię screena i wam pokażę.:


No więc ja się nie skojarzyłam że jest ta mapka, zapraszałam nowych ludzi a oni idą zobaczyc chatkę plemienną. Nagle każdy zaczyna odchodzic, ja myślę: ,,Co jest?!" Wchodzę do chatki a tu właśnie ta chatka ;d musiałam ludzi zapraszac od nowa ;d Dobra koniec tego postu biorę się za nowy ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz